Ποσότητα:
{{ item.total_discounted_price }}
{{ order.final_cost }}
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ / ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ / ΑΛΛΑΓΩΝ
Πολιτική επιστροφών
Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994
Το δικαίωμα υπαναχώρησης είναι το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει να ανατραπεί η σύμβαση την οποία είχε καταρτίσει με έναν προμηθευτή ή πάροχο υπηρεσίας από απόσταση.
Ανά πάσα στιγμή και μέχρι να παρέλθουν δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων μας, ο Πελάτης μπορεί να ενημερώσει την Εταιρεία μας στη διεύθυνση επικοινωνίας eshop@avedo.gr με email μια ειδοποίηση ότι δεν θέλει τελικά να του παρασχεθούν τα προϊόντα μας.
Επιπλέον, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα υπαναχώρησης, δηλαδή να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:
(α) Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση των προϊόντων ή την παραλαβή τους (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από το χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
(β) Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ., τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών, εγγυήσεων κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
(γ) Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Εταιρεία μας για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
(δ) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας και αποστολή της, είτε στην ταχυδρομική μας διεύθυνση, είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση eshop@avedo.gr και η Εταιρεία μας είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
(ε) Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στην Εταιρεία μας.
(στ) Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρεία μας υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η Εταιρεία μας, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η Εταιρεία μας, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής, ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται απευθείας από την Εταιρεία μας.
(ζ) Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από το χρόνο που η Εταιρεία μας έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.
(η) Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Εταιρεία.
(θ) Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την Εταιρεία μας, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η δε Εταιρεία δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή του ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως επίσης και προϊόντα που φτιάχτηκαν κατόπιν εξατομικευμένης παραγγελίας του Πελάτη εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Αξιώσεις λόγω ελαττωματικότητας ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν περιλαμβάνει ελαττωματικά προϊόντα ή προϊόντα στα οποία υπάρχει έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.
Σε περίπτωση ευθύνης της Εταιρείας για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος («νόμιμη εγγύηση»), ο Πελάτης δικαιούται κατ' επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος, η Εταιρεία οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο.
Τα παραπάνω εκ του νόμου (ΑΚ 540) δικαιώματα του Πελάτη παραγράφονται μετά την πάροδο δύο (2) ετών για τα κινητά πράγματα.
Σε κάθε περίπτωση που ο Πελάτης διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με την Εταιρεία στο τηλέφωνο 2310751212 ή στο email eshop@avedo.gr Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον Πελάτη, η Εταιρεία επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.
Μόνο στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό και δεν ευθύνεται το σφάλμα σε κακή χρήση αυτού από τον Πελάτη, τότε δύναται να ασκηθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Η Εταιρεία απαλλάσσεται από τις ανωτέρω υποχρεώσεις εάν γνωστοποίησε στον Πελάτη και έτσι αυτός γνώριζε, την έλλειψη ή το ελάττωμα στο προϊόν. Επιπλέον, η Εταιρεία δεν παρέχει εγγύηση, ούτε εγγυάται προστασία από τη μη καταλληλότητα του πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό.
Πολιτική αλλαγών
(α) Αλλαγή των προϊόντων μετά την παράδοση
Εάν ο Πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την πραγματοποιθείσα αγορά, έχει το δικαίωμα να ζητήσει την αλλαγή του αγορασθέντος προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης μπορεί να αποστείλει ηλεκτρονικό μήνυμα - e-mail στην ΑΒΕΔΟ Α.Ε. στην ανωτέρω αναφερθείσα ηλεκτρονική διεύθυνση, eshop@avedo.gr, ζητώντας την αλλαγή του προϊόντος με άλλο προϊόν της επιλογής του.
Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν, τότε ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί ηλεκτρονικά, με e-mail, να προχωρήσει σε νέα διαδικασία πληρωμής (για την πληρωμή της διαφοράς). Εάν το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν τότε η εταιρεία μας θα πιστώσει στον Πελάτη τη διαφορά σύμφωνα με τα αναγραφόμενα κατωτέρω.
(β) Προθεσμία για αλλαγή ή για επιστροφή προϊόντων
Κάθε αίτημα για αλλαγή προϊόντος πρέπει να αποστέλλεται εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Τα αιτήματα για αλλαγή ή για επιστροφή των προϊόντων μετά την περίοδο των 14 ημερών γίνονται δεκτά μόνο σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων σύμφωνα με τον ελληνικό νόμο, βάσει των διατάξεων που εφαρμόζονται στις συμβάσεις πώλησης.
(γ) Όροι και προϋποθέσεις για την εγκυρότητα αλλαγής ή επιστροφής προϊόντος
Επιστροφή ή αλλαγή ολόκληρου του προϊόντος
Τόσο το δικαίωμα αλλαγής όσο και το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος (δικαίωμα υπαναχώρησης από την πώληση) αφορούν ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (π.χ. επί αξεσουάρ του προϊόντος).
(δ) Κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων
Η επιστροφή ή αλλαγή ενός προϊόντος δεν θα γίνεται δεκτή εάν αποδεικνύεται ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί και θα επιστραφεί με χρέωση του πελάτη. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται (για επιστροφή τιμήματος ή για αλλαγή) στην αρχική τους κατάσταση, πλήρη και ακέραια και με την αρχική τους συσκευασία (περιλαμβάνοντας όλα τα αξεσουάρ, εγχειρίδια κλπ). Δεν πρέπει να έχουν φορεθεί, να έχουν υποστεί αλλαγές ή να έχουν πλυθεί και οι ταμπέλες πρέπει να παραμένουν πάνω στο προϊόν.
(ε) Αποστολή των προϊόντων στην avedo.gr
Η αποστολή των προς αλλαγή προϊόντων εντός Ελλάδος γίνεται δωρεάν μόνο μέσω της ίδιας εταιρίας ταχυαποστολής με την οποία απεστάλη το προϊόν για πρώτη φορά. Σε περίπτωση αποστολής του προϊόντος προς αλλαγή με άλλη εταιρία ταχυαποστολής, θα χρεώνεται ο πελάτης τα έξοδα αποστολής. Ο Πελάτης αποστέλλει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μήνυμα/e-mail στη avedo.gr στην ηλεκτρονική διεύθυνση που σημειώθηκε ανωτέρω eshop@avedo.gr, ζητώντας την αλλαγή του προϊόντος.
Το κόστος αποστολής των προς αλλαγή προϊόντων εκτός Ελλάδος αναλαμβάνει ο πελάτης.
Για κάθε προϊόν για το οποίο ζητείται αλλαγή, ο Πελάτης πρέπει να παραλάβει κατά την αποστολή του αντίγραφο της απόδειξης της αρχικής αγοράς.
(στ) Κόστος παράδοσης για προϊόντα των οποίων ζητείται η αλλαγή
Στην περίπτωση προϊόντων για τα οποία ζητείται η αλλαγή, ο Πελάτης δε θα χρεώνεται το κόστος για την δεύτερη παραλαβή του νέου προϊόντος που απέκτησε κατόπιν της αλλαγής.